طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن

استفاده از طراحی سایت شبیه دیجی کالا

وب سایت دیجی کالا را می توان به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعال در کشور نام برد. برای اینکه دیجی کالا به این جایگاه دست پیدا کند یکسری موارد مهمی را در دستور کار خود قرار داد. ما در اینجا قصد داریم در مورد بخش طراحی و ظاهر وب سایت بحث کنیم. مطمئنا مسائل بسیاری نظیر پشتیبانی، قیمت رقابتی، توجه به نیاز مصرف کنندگان و موارد بسیاری دیگر نیز در موفقیت این وب سایت نقش داشته است. اما موضوع طراحی سایت دیجی کالا یکی از مهمترین این عوامل می باشد.

رعایت یکسری نکات در زمینه رابط کاربری و تجربه مناسب برای کاربر باعث شده است که طراحی این سایت را به عنوان یک برگ برنده نام برد. امروزه استفاده از خدمات آنلاین بصورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است. مردم علاقه دارند تا در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند. به همین علت تمایل دارند که کارهای خود را بصورت اینترنتی به انجام برسانند.

خریدهای اینترنتی یکی از نمونه های پر کاربرد امروزی می باشد. دسترسی آسان و صرفه جویی در زمان و هزینه های کاربران باعث بیشتر شدن علاقه افراد به آن شده است. همین موضوع باعث ایجاد یک فرصت بسیار مناسب برای کسب و کارهای گوناگون شده است تا با تغییر در شیوه فعالیت خود و اقدام برای طراحی فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا به مزایای بسیاری دست پیدا کنند.

برای اینکه با نکات طراحی وبسایت دیجی کالا بیشتر آشنا بشویم به ذکر چند نمونه از موارد پر اهمیت آن می پردازیم. مورد نخست ترکیب رنگ های بکار رفته در وبسایت می باشد. رنگ های قرمز و طوسی روشن باعث ایجاد حسی مناسب در کاربر خواهد شد. رعایت ترکیب رنگ ها و جلوگیری از زیاده روی باعث یک توازن مناسب شده است.

مورد بعدی مربوط به طراحی و قرارگیری المان ها در جای مناسب خود می باشد. دسترسی راحت به بخش های مختلف و منوی بسیار کاربردی با بخش بندی مناسب نیز سبب جذابیت بیشتر آن شده است. در این زمینه توجه ویژه ای به رابط کاربری شده است. سهولت در استفاده و ترتیب پیمایش صفحات به شکل هوشمندانه ای طراحی شده است. در کنار این موضوع مبحث تجربه کاربری باعث خواهد شد که بازدیدکننده در هنگام وب سایت احساس مناسبی را بدست آورد، دچار سردرگمی نشود و هدف خود را براحتی در وبسایت دنبال کند. همینطور تمایل پیدا کند که در دفعات بعدی نیز از وبسایت بازدید داشته باشد و به عنوان یک کاربر وفادار تبدیل شود.

این مواردبخشی از نکات طراحی سایت مشابه دیجی کالا بود. در زمینه ساخت فروشگاه آنلاین با رعایت کردن این نکات خواهید توانست که نظر کاربران را جلب کنید. وقتی که سایت حرفه ای خود را راه انداختید خواهید توانست که از سراسر نقاط کشور مشتریان پرتعدادی را جذب کنید، در تمام 24 ساعت شبانه روز محصولات خود را بفروش برسانید و درآمد خوبی را از این طریق بدست آورید.

فروشگاه های اینترنتی انواع مختلفی دارند. طراحی سایت شبیه دیجی کالا یکی از پرکاربرد ترین آنها می باشد. ظاهر جذاب و کاربردی بودن آن از دلایل برتری نسب به سایر رقبا شده است.

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشنطراحی سایت دیجی کالا, طراحی سایت شبیه دیجی کالا, طراحی فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا,...
ما را در سایت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

نویسنده : sina بازدید : 243 تاريخ : يکشنبه 1 تير 1399 ساعت: 20:21